Tasli

Egyes életformák és életvitelek értelmetlenségének ékes elemzése.

Utolsó kommentek

  • koimbra: Ezen a gyermeken anno nagyokat nevettem, még mindig vicces, ugyanakkor szörnyű:D (2010.02.05. 15:01) German kid enrages!
  • Dorelle: 2:30ig bírtam.Lesokkolt.Hogy jöttek ezek a világraaa?:S:S:S (2010.01.04. 21:23) Long Live the EMOs
  • Narkosis: na végre írtál valamit.....a megszokott stílusodat hozod:D dehát ezt szeretjük... (2010.01.03. 21:18) Az alkotói válság kezdete és talán vége
  • Narkosis: Köszönöm az idézeteket, a Tiszta szívvel-t már terveztem hogy benne lesz, de a... (2009.12.24. 18:30) Előszó
  • Narkosis: köszi a hozzászólásod, nem tudom honnan vettem hogy ő is benne volt a film kés... (2009.12.24. 18:26) Avatar film spoiler nélkül
  • Utolsó 20

Címkék

avatar (1) bemutatkozás (2) dr.house (1) élet (1) filozófia (1) hellókarácsony (1) humor (3) józsefattila (12) képek (1) kocka (1) kölyök (2) ncis (1) nyomorék (3) stílus (3) szerelem (1) terminátor (13) tv2 (1) ünnep (1) vallás (1) válság (1) videó (2) zene (2)

Az 1. posztom és előzetes

2009.12.15. 22:22 | Narkosis | Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás terminátor józsefattila

      Ez életem első blogja, vagyis ha már itt tartunk, akkor csak félblogja (de legalább saját rovatom van…). Az írás nem megy még nekem, de remélem, majd belejövök és talán lesz is olyan, akit ez érdekel. Most írhatnék arról a hallgatóság megnyerése érdekében, hogy milyen sanyarú volt a gyerekkorom, sokat éheztem és már fiatalon kemény fizikai munkát kellett végeznem, de szerencsére ez nem így volt. Egy átlagos családban nőttem fel, mindenféle különlegesség nélkül.

       A történet témájára nem tudom hogyan esett a választásom. Már az iskolában felkeltette az érdeklődésemet József Attila különös élete és utána olvasva még jobban kezdett érdekelni. Terminátor rajongóként sok hasonlóságot fedeztem fel benne és Sarah / John Connorban. Az elmegyógyintézet, a különös öngyilkossági kísérletek, balesetek és a rejtélyekkel övezett halála. A történetben a tények pontosságára törekszek, amennyire ez egy ilyen regényben lehetséges. Az évszámok, helyszínek, nevek és az egész regény alapja hű lesz a valósághoz (legalábbis a nagy része…). Ez egy teleregény lesz, szóval részletenként közlöm a történetet bizonyos időközönként, ami majd idővel kialakul, de én hetente gondoltam. Már így is túl sokat írtam magamról, következzen hát a lényeg…

 

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tasli.blog.hu/api/trackback/id/tr21600987

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: film in streaming 2018.09.09. 20:43:49

533 ford big block - Cyclobenzaprine urban how much

Trackback: film streaming 2018.09.08. 23:43:19

Science - Akciós Potenciál

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása