Tasli

Egyes életformák és életvitelek értelmetlenségének ékes elemzése.

Utolsó kommentek

  • koimbra: Ezen a gyermeken anno nagyokat nevettem, még mindig vicces, ugyanakkor szörnyű:D (2010.02.05. 15:01) German kid enrages!
  • Dorelle: 2:30ig bírtam.Lesokkolt.Hogy jöttek ezek a világraaa?:S:S:S (2010.01.04. 21:23) Long Live the EMOs
  • Narkosis: na végre írtál valamit.....a megszokott stílusodat hozod:D dehát ezt szeretjük... (2010.01.03. 21:18) Az alkotói válság kezdete és talán vége
  • Narkosis: Köszönöm az idézeteket, a Tiszta szívvel-t már terveztem hogy benne lesz, de a... (2009.12.24. 18:30) Előszó
  • Narkosis: köszi a hozzászólásod, nem tudom honnan vettem hogy ő is benne volt a film kés... (2009.12.24. 18:26) Avatar film spoiler nélkül
  • Utolsó 20

Címkék

avatar (1) bemutatkozás (2) dr.house (1) élet (1) filozófia (1) hellókarácsony (1) humor (3) józsefattila (12) képek (1) kocka (1) kölyök (2) ncis (1) nyomorék (3) stílus (3) szerelem (1) terminátor (13) tv2 (1) ünnep (1) vallás (1) válság (1) videó (2) zene (2)

Long Live the EMOs

2010.01.04. 13:00 | Halen | 1 komment

Címkék: élet stílus nyomorék

Előző posztomban említettem, hogy mindegy mit csinálunk, a gyerekből lehet emo-s. Ha van olyan szülő, akinek ilyen problémája van, üzenem: nem tehettek róla! Mindegy hogyan próbáljátok, nem tudtátok volna ezt elkerülni, és segíteni sem tudtok most! Ez olyan mint a homoszekszualitás, bár szegényeket nem akarom ezzel a hasonlattal sérteni. Lényeg hogy a videó ismerős lehet napiszarról, de nemérdekel, szép kis ismertetővideó.

Szóval igen. Szerintem nem úgy nézek ki mint egy náci, hanem mint egy rakás szerencsétlenség, csak gondolom nem jött volna ki a rím. Az érvágásról: hallottam ismerősömtől, hogy ez a legszarabb módja az öngyilkosságnak, mert nagyobb az esélye hogy szétvágod az idegeidet és picit megbénul a kezed minthogy meghalj. De ezek keresztbe vágják a kezüket nem hosszába, így csak az inakat sértik meg, attól meg végképp nem halnak meg. Azt hallottam hogy a felkötés a leghatásosabb. Bár ezt azért nem választják mert hátul szétjönne a hajuk.

Az emo srácok egymással csókolóznak, mert az emo csajok kövérek. Lehet, de szerintem a legfőbb indok az rá, hogy mivel úgy néznek ki mint egy csaj, azt hiszik egymásról hogy az ellenkező nem egy tagjával beszélnek, hisz még a hangjuk is hasonlít a csajokéra. Aztán hamár van nekik egy társuk, akiről csak utólag derült ki hogy Bélának hívják, inkább maradnak vele, hisz jobbat úgysem találnának 20éven belül. De könyörgöm, mennyi gusztus kellett ahhoz, hogy smároló srácok képeit összegyűjtse a készítő és összevágja? Én 20 másodperc után elfordultam. Nekem meg sem kottyan a kibelezett/ lefejezett/ elgázolt/ szétszakadt hulla, de ez eltalált.

Szegényeknek világfájdalmuk van. Fáj nekik a világ. Olyan nagy és megismerhetetlen, csak egy elbaszott kis pontok ők a világhoz képest. Lehet hogy ez tehet a megjelenésükről, a tudósok. Akkor már hibáztassuk kéremszépen Aquinoi Szent Tamást, akinek köszönhetően mehetett az egész tudományos dolog legálisan, aki miatt eddig eljutottunk. Talán ezt meg kéne tanítani szegényeknek, ha valami bajuk van, szidják az egyházat, hisz több ellenség kell nekik, akkor lehet hogy előbb felkötik magukat.

Vagy van egy még jobb módszer a kiírtásukra. Bár ennek a pontnak jelentősen ellentmond az egész bejegyzésem. Ezek olyan állatok, amik a figyelemre jönnek. Hát ne figyeljünk rájuk. Szarjuk le őket jó magasról, és kezdjük el reklámozni hogy a diszkórajok mekkora faszagyerekek. Mert azokat nem lehet kiírtani, így legalább csak 1 csoportot kell nemszeretni kettő helyett. Jó, ez egy idióta beteg állat őrült ötlet, meg értelme sincs. Plz shoot me, kktybb.

Viszont, ami a legjobb, szerintem csak hagyjuk őket. Azt mondják hogy nekik milyen szar a gyerekkoruk. Ó igen? Nőjjetek fel! Meglássátok, az még szarabb lesz! Amikor majd megjön az eszetek talán. Mit fogtok majd hazudni, mit csináltatok mikor kölkök voltatok? Mert azzal a dumával hogy 'ültem a sarokban, sírtam/ emo voltam, mit csináltam volna?/ akkor épp világfájdalmam volt, szóval nem volt időm másra' nagyon nyerők lesztek mindenütt. Bár lehet hogy ezzel a szöveggel lehet nőket fogni, de egy értelmes állást nem lehet találni, így nem lehet a nőt sokáig megtartani, max kereshetsz egy másik pasit aki szintén emo volt, aztán kuporoghatsz vele egy kis garzonban a Mc******s-os fizetésetekkel. Mert a csajok még találnak maguk mellé kant, mert van 1-2 igggggen jónő közöttük ^^

Kihagytam volna valamit? Nemtudom, valószínű. Mindig kihagyok valami fontosat az írásaimból, mert én ilyen vagyok. Meg egy köcsög, mert szivatom szegény szerencsétleneket. Sajnálom, szánalmas, ismerjétek be. Én pedig ezért is szerződtem ide, hogy bemutathassam a szánalmas dolgokat. Ennyi elég is lesz mára azthiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://tasli.blog.hu/api/trackback/id/tr451643394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorelle 2010.01.04. 21:23:39

2:30ig bírtam.Lesokkolt.Hogy jöttek ezek a világraaa?:S:S:S
süti beállítások módosítása